En kjappis

Dagens lille treningsøkt ble en ordentlig kjappis. Jeg hadde stramt med tid i utgangspunktet, på grunn av ettermiddagsplaner, og da det ble overtid på jobb var det nesten så jeg tenkte at det ville være meningsløst å dra på trening i det hele tatt. Jeg endte til slutt med å dra likevel, under det seirende argumentet om at "en halvtime er bedre enn ingenting."

Så det ble ikke mer enn en snau halvtime i dag; et kvarter på ellipsemaskinen og et kvarter på tredemølla. Jeg kjørte hardt på intervallene på sistnevnte, så noe utbytte håper jeg at jeg fikk likevel. Dessuten fikk jeg lurt PT-Alex skikkelig; jeg så ham plassere en kunde på et apparat og deretter gå til benken, og benyttet anledningen til å rusle bort og si "du har vel ikke glemt timen vår igjen?" Den stakkars gutten fikk skikkelig noia og begynte å bla febrilsk i avtaleboken og spurte "kødder du med meg nå??", og jeg var så slem at jeg bare smilte en stund før jeg til slutt svarte  at "ja, jeg bare kødder - avtalen vår er på onsdag." Deretter unnskyldte jeg meg og forklarte at jeg ikke hadde klart å la være, og det forstod han. Nå har jeg imidlertid begynt å bli litt nervøs for hva slags hevnplaner han kanskje vil legge for meg på den neste timen. Jeg kan muligens ha satt i gang noe veldig dumt. Men det var artig læll!

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50