Uke 47 og ingen er overrasket over at det er mer yoga

Jeg har kommet inn i en slags yogagroove nå for tiden. Jeg liker følelsen av at jeg gradvis begynner å bli mer fleksibel og bevegelig, og jeg bærer på et aldri så lite håp om at jeg en dag skal klare å komme opp i skulderstående igjen.

Dermed var det duket for nok en yogatime etter jobb i dag, hvor det var gøy å merke at det går bittelitt lettere å komme inn i enkelte stillinger. Hunden går for eksempel relativt greit nå, og jeg har så smått begynt å klare å stå i Bordet også, om bare for noen små sekunder av gangen. Fremgang, folkens!

Sats/Elixia har yoga challenge nå for tiden (mulig det også har inspirert meg til å gjøre litt ekstra yoga), og jeg fikk gevinsten min for å ha fullført den i dag. En goodie bag med diverse kjekke ting, blant annet en romslig ryggsekk og et livsviktig hjelpemiddel nå i den mørkeste og våteste delen av høsten; en paraply. Bra saker!

Ikke en alt for dårlig start på treningsuka, altså. Jeg tipper at det blir yoga neste gang også.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.