Nå også med diabetes

Det er offisielt. Blodsukkeret mitt er fremdeles høyt, og dette indikerer diabetes. Jaja, hva er vel enda en kronisk sykdom når jeg allerede har et par fra før av? Jeg overlever sikkert dette også.

Denne nyheten har kanskje bidratt til å sparke meg litt i gang med trening igjen. Enda en måned har gått siden sist, hvor en kombinasjon av mye skole (prosjektarbeid i gruppe er virkelig djevelens påfunn), jobb og halvannen ukes ferietur har holdt meg opptatt. Men så kom jeg hjem fra ferietur, og fant et brev i postkassen med resultat på blodprøvene som ble tatt for en måned siden, og i dag bestemte jeg meg for å ikke dra rett hjem etter dagvakten på jobb, men på trening i stedet.

Det går ingen gruppetimer på Elixia en lørdag ettermiddag, så det ble en rolig soloøkt på elipsemaskinen i 45 minutter. Viktig å starte litt forsiktig og alt det der, når det har gått litt tid siden sist. Jeg vurderte sånn halvveis å kjøre noen styrkeøvelser etterpå, men slo det fra meg, nettopp for å ikke overdrive første treningsdag på en måned. Og jeg overlevde, så det kan jo kalles en suksess.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening