Ny måned, nye muligheter

August er her, og jeg åpnet den siste sommermåneden med å snike inn en lynkjapp treningsøkt i løpet av min nye, travle hverdag.

Ettersom det ikke gikk noen gruppetimer tidlig nok denne ettermiddagen til at jeg kunne ta dem, ble det i stedet litt enkel solotrening. 10 minutter på elipsemaskin etterfulgt av fire ulike øvelser på styrkeapparater er kanskje ikke det mest imponerende jeg har prestert, men det oppfylte mine viktigste kriterier:

1. Få opp pulsen
2. Bli litt svett/rød i trynet/anpusten
3. Sjekke inn på Elixia og bli der minst en halvtime.

Forøvrig har jeg for tiden veldig vondt i halebenet, og håper jeg kan trene bort den smerten. Det er gode odds for at jeg enten trenger mer spinning, eller mindre spinning.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening