Sjokolade og spinning

Som forutsett i går, forsvant sjokoladen i dag. Det var dumt, men ikke uventet.

Til gjengjeld dro jeg tilbake til Elixia for en ny spinningtime, og i dag lot jeg være å kjøpe sjokolade på butikken etterpå. En slags seier, det også.

Jeg husket å ta med håndkle til spinningen i dag, og det var jeg særdeles glad for mens jeg svettet meg gjennom 45 minutter med pyramideintervaller. Puh! Jeg er overbevist om at grunnen til at intervalltimen er bare 45 minutter lang, er fordi den er ekstra intens. Jeg svettet i alle fall, så for meg var den absolutt intens nok.

Fremdeles litt øm i baken, men det går litt bedre for hver dag. Nå blir det nok minst en uke til jeg får dratt på spinning igjen, og det er kanskje litt dumt, men jeg får bare se hvordan det går neste uke. Kan hende rumpa vil sette pris på noen dagers pause, tross alt.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening