Enkelt og greit

Onsdag ble en ganske travel dag, hvor planlagte elementer kom som perler på snor. Jeg hadde et veldig viktig gruppemøte med gruppearbeid på skolen fra 16 - 18, og deretter avtalt rollespill fra 18 og ut kvelden. Den planlagte spinningtimen på ettermiddagen måtte derfor dessverre kanselleres.

Dette syntes jeg var dumt, for jeg befinner meg endelig i en periode hvor jeg har litt overskudd og energi, og faktisk har lyst til å trene (stort sett). Derfor bestemte jeg meg for å poppe innom Elixia på formiddagen i stedet. Ettersom det er dårlig med gruppetimer om formiddagen, ble det derfor bare 50 minutter med meg og elipsemaskinen, noe som ble litt kjedelig i lengden, men var helt okay. Jeg holdt meg på en forholdsvis høy intensitet, klarte til og med å svette litt, og kunne kjenne det i bena etterpå. Ifølge maskinen, basert på min puls, alder og vekt, tok disse 50 minuttene knekken på 650 kalorier - ikke at jeg stoler på at dette tallet er riktig, men det er en fin tanke.

Forøvrig hadde jeg rett i at ukens vekt ikke ble et hyggelig gjensyn. Jeg må nok skjerpe meg fra nå av.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.