Ut i skogen

Treningsplanen for i dag var at jeg skulle plaske ut i et skogsvann og svømme. Det gikk ikke helt som planlagt, da været snudde totalt et knapt kvarter etter at jeg hadde kommet fram til vannet i Skullerudmarka. Regn og torden galore!

Solkremen var knapt trukket inn i huden før jeg bare måtte pakke sakene og rømme under nærmeste tre, og selv om regnet ga seg etter omtrent 20 minutter, stolte jeg ikke på at det ville holde seg tørt resten av ettermiddagen videre, og dro derfor hjem igjen.

I etterpåklokskapens ånd var det teit, for resten av ettermiddagen viste seg fra sin beste side, regnfri og solskinnende. Jaja.

Men mosjon ble det likevel, for jeg har gått veldig mye i dag. Opptil flere (uintensjonelle) omveier både på vei til og fra buss har ført til at jeg har gått i minst en time totalt, sannsynligvis mer, og enkelte deler i oppoverbakke som fikk opp pulsen. Det teller, så da kaller jeg det trening.

Håper på en ny sjanse for svømming i morgen.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.