Forpurring

Legg treningsplaner, og du kan banne deg på at et eller annet vil komme i veien så du ikke får gjennomført dem. I dag kom forpurring av treningsplanen i form av en frisørtime. Nærmere bestemt en frisørlærlingtime.

Jeg hadde en middagsavtale kl 18, og regnet med at selv med en lærling bak frisørstolen ville jeg få tid til en times trening innen avtalen, ettersom klippetimen var kl 13. Men så ble timen utsatt til 14, og jeg møtte til da og ble plassert i en stol med beskjed om at lærlingen skulle komme snart tilbake. Så satt jeg en time(!) alene i stolen uten å vite hva som foregikk, og var i ferd med å ta jakken min og gå da lærlingen endelig kom tilbake. Det viste seg at hun hadde brukt den timen til å planlegge og/eller dokumentere, jeg er ikke helt sikker. Jeg var litt irritert, men så kom vi omsider i gang med selve timen kl 15:15. Hårvask, klipp og styling tok nesten to timer, og plutselig var det ikke lenger tid til å trene før middagsavtalen. Argh.

Grunnen til at jeg likevel blogger i dag, og gir meg selv stjerne i kalenderen, er fordi jeg valgte å komme meg til frisørsalongen til fots, og den turen tok en time. Så selv om det ikke var høy puls eller tung styrke, så var det i det minste en time med mosjon, og det kvalifiserer i min bok.

Så håper vi på bedre muligheter for morgendagen. Etter jobbintervjuet som jeg har kl 13:30. Jeg gruer meg, for jeg har utrolig lyst på denne jobben og kommer til å gråte i en uke hvis jeg ikke får den. Neppe noe som vil hjelpe mot depresjonen - men vi håper på det beste.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.