Backtracking, del 1

Blogging ble lagt på is litt, så nå er det på tide å få logget de siste treningsøktene.

Jeg klarte ikke å snu døgnet etter siste nattevakt, hvilket betydde at jeg ikke sov natt til onsdag 13. januar. Klokken 5 om morgenen bestemte jeg meg dermed for å dra på en morgentime på Elixia, fram til skolen begynte kl 08:30. Det ble halvannen time totalt. Først spinning fra 06:30 til 07:30, så core-trening fra 07:30 til 08.

Core-treningen var brutal, hadde ikke en eneste pause mellom øvelsene, og het ABSolution. Navnet på timen gir mening. Jeg følte meg som en slapp gullfisk i en sal full av veltrente Arnold Schwarzenfisk. Magemusklene som de andre rundt meg demonstrerte i en del av øvelsene gjorde meg grønn av sjalusi (men det syntes ikke, fordi jeg allerede var så rød av anstrengelse). Men jeg hang med og gjennomførte så godt jeg kunne, og fikk da uttelling for det på mitt lille, puslete nivå.

Ikke så aller verst grytidlig om morgenen etter en natt uten søvn.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.