Tilbake til zumba

Wow, zumbatrening to onsdager på rad. Ikke så aller verst.

Elixia Colosseum er et spennende sted å være i disse dager. De pusser opp senteret, og man vet aldri helt hva man kommer til fram til de er ferdige i slutten av måneden (ifølge planen, i alle fall). Men selv om lokalene er i forandring, er noen ting de samme, som for eksempel gode, gamle instruktører som jeg husker fra mine første treningsuker. Det gjør det litt ekstra hyggelig å være i gang igjen.

Zumba er intet unntak i så måte. Jeg gjorde jo veldig mye av det i 2012, og nå lurer håper jeg at jeg kan ta det litt tilbake i 2016. Det er jo faktisk skikkelig gøy, og jeg får pulsen godt opp. Dessuten er det aldri en dårlig ting å jobbe litt med koordinasjon også.

En ny dag med ny trening venter i morgen. Etter eksamen, altså. Eksamen i  matte. Som jeg kommer til å stryke. Jaja. I det minste har jeg fått litt kondisjon og styrke igjen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening