Ny mandag, ny styrke

Etter en forholdsvis rolig, doven og avslappet helg var det tilbake til Elixia Bjørvika i dag, for å torturere meg selv med vektløfting og styrkeapparater.

Her går det altså framover, folkens. Jeg passer på å øke bittelitt på et eller annet hver gang, enten legge på litt ekstra vekt, eller ta en eller to ekstra repetisjoner på noe, slik at det alltid er framgang. Det føles motiverende når jeg klarer å gjennomføre den ekstra repetisjonen, eller de ekstra kiloene, og det føles ekstra motiverende når jeg logger dette hos Fitocracy og ser at jeg får mer og mer poeng for hver økt. Tøft!

Jeg føler jeg har gjort en tilnærmet heroisk innsats i dag, med et forholdsvis langt program som det tok meg godt over en time å gjennomføre. Ikke rart jeg var sulten etterpå, og i stedet for å inhalere sjokolade med det samme jeg ramlet inn døra, smurte jeg et par grove brødskiver med leverpostei og tok et glass ekstra lett melk. Senere blir det kylling til middag, for jeg føler jeg trenger godt med proteiner nå.

For moro skyld tok jeg en (strengt tatt tre) screenshot av dagens styrkeopplegg som jeg logget på Fitocracy, slik at eventuelle interesserte stalkere kan se hva jeg egentlig driver med. Tallene til høyre er antall poeng Fitocracy gir for øvelsene. Totalt score jeg nesten 1200 poeng i dag. Hurra!




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50