Store muskelgrupper? Au.

Fordi jeg lånte bort medlemskapet mitt mens jeg var bortreist i sommer, fikk jeg to gratis PT-timer i belønning. Hurra! Det ville være akkurat det sparket jeg trengte for å komme tilbake til gode, gamle rutiner, tenkte jeg.

Vel, i dag hadde jeg min siste PT-time, og jeg har lært noe nytt, og fått frisket opp en del gammelt. Jeg fikk finpusset litt på noen teknikker i styrkeløft, og fikk noen tips om andre, nye øvelser som ville være bra for meg. Her siktet vi oss på de store muskelgruppene, for maks forbrenning.

På en snau time fikk vi dekket det meste. Knebøy og markløft. Et par øvelser for ryggen, med apparater, og til sist brystpress med manualer. Jeg var overmodig og trodde jeg kunne ta 8 kg. Det ble til at det holdt med 7.

I morgen er planen å komme meg på en yogatime. Ah, gode gamle fredagsyogaen. Det skal bli godt.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening