Plot twist!

Tanken var å gjenerobre fredagsyogaen, men slik ble det ikke. Denne dagen kom nemlig med en plot twist: Knallvær! I hovedstaden har vi vært velsignet med sol og skyfri himmel de siste dagene, som jeg ikke har utnyttet og dermed hatt dårlig samvittighet over. Dette kunne bare ikke fortsette.

Derfor ofret jeg fredagsyogaen (som uansett har fått ny instruktør, så da blir det ikke helt det samme likevel) til fordel for en svømmetur på Sognsvann.

Cirka 1 time og 10 minutter brukte jeg så på å svømme til andre siden av vannet og tilbake igjen. Samme som før. Det blåste litt midt utpå, så der fikk jeg en god ekstra utfordring i å svømme mot strømmen (haha!) og med litt bølger som insisterte på å kose med ansiktet mitt. Friskt og deilig, og til og med litt slitsomt.

Jeg tror absolutt jeg valgte riktig trening i dag. En time svømming dreper nok litt flere kalorier enn en time yoga - i alle fall hvis poengene på Fitocracy er noe å gå etter. Dessuten er det jo vann, mitt fremste element. Alt jeg kan gjøre i vann vil alltid være bedre.

Som belønning lager jeg lasagne til sen middag, med litt Pepsi Max. Jeg har ikke spist så veldig mye annet tidligere i dag, så jeg satser på at det er akseptabelt.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening