Lørdag morgen

Jeg liker ikke å stå opp tidlig hvis jeg ikke må. Jeg er veldig glad i sengen min, spesielt i helgene. Derfor er det kun én time som får meg ut av døra før klokken 10 en lørdag morgen, og det er spinningtimene til Jan Tore, en av de kuleste instruktørene som finnes. 

Det er lenge siden sist jeg fikk gleden av å være med på en slik time. Både instruktør og latsabb har vært borte i noen måneder, og selv om jeg har satt pris på å aldri måtte stå opp tidlig på en lørdag, har jeg også savnet disse timene. De er så innmari morsomme, med knallbra musikk og i tillegg skikkelig god trening. 

Fremdeles litt støl etter styrkeøkten på torsdag ble spinning i dag vondt nok, men jeg var i det minste ikke like støl som jeg var i forrige uke. Det er åpenbart at kroppen begynner å bli vant til å bevege på seg igjen. Gode greier. Dette burde jeg absolutt fortsette med. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50