All styrketrening i hele verden

Ja, jeg har faktisk gjort all styrketrening i hele verden i kveld. Tror du meg ikke? Bare sjekk lista:

5 minutter elipsemaskin (oppvarming)
Low Row 26 kg
Lat pulldow 26 kg
Dumbbell bench press 7 kg
Barbell deadlift 30 kg
Barbell squat 40 kg
Barbell curl 15 kg
Dumbbell shoulder press 4 kg
Seated leg press 65 kg
Suspension trainer (slynge/TRX) push-ups 10 stk
Suspension trainer inverted rows 10 stk

Alt unntatt TRX på slutten bestod av 3 sett med 10 repetisjoner.

Nå skal jeg spise fisk med potet, gulrøtter og aspargesbønner før jeg drar på nattevakt.

Ja, du leste riktig. Aspargesbønner. Mitt desperate forsøk på å spise litt sunnere. Gulrøtter er ikke så ille, det heller. Fisken er strengt tatt en sånn Kapteinens fylte rødspette med ostesaus (og brokkoli og gulrot) fra Findus, så den er kanskje ikke det sunneste i verden. Men aspargesbønner, dere. Aspargesbønner!

Kommentarer

  1. Kudos for både aspargesbønner og å komme i gang med trening igjen! :-) stå på! (Kommer kanskje en oppdatering til snart?) ;-)

    Heia deg!

    SvarSlett
  2. Det ble dårlig med oppdateringer, dessverre. Litt slapt med trening i løpet av høsten også. Må begynne å gjøre noe med dette snart. :-P

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening