Drypp, drypp

Mandag igjen da. Det betyr spinning. Spinning betyr svetting. Denne gangen klarte jeg å tyne meg selv såpass at det rant litt ned fra panna. Imponerende, og litt tøft, men også himla plagsomt. Jeg hadde lyst til å gripe tak i håndkleet og tørke meg hvert 30. sekund. I stedet begrenset jeg meg til sånn ca annethvert minutt. Det håndkleet ble ganske fuktig etter hvert. Yey!

Før jeg dro på spinning hadde jeg hodepine, så jeg vurderte å ikke dra. Lurt av meg å ikke feige ut, for hodepinen forsvant faktisk i løpet av timen. Kanskje det eneste jeg trengte var litt frisk luft og en god treningsøkt? En stor drikkeflaske vann skadet vel heller ikke. Moralen er i alle fall: Litt hodepine er ingen grunn til å droppe treningen. Den kan faktisk gjøre deg bedre.

Kommentarer

  1. Så bra at du trener til tross for sjeldnere blogg-innlegg. Det er bedre å droppe blogginga for å trene enn omvendt syns jeg. :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.