Med hevet hode

Fredag. Trøtt. Sov fire timer etter å ha kommet hjem fra nattevakt. Kan ikke sove mer når man skal prøve å snu døgnet etterpå. Måtte på boksetimen til Aristo. Bare måtte. Ingen nåde. Dette året MÅ bli bedre enn fjoråret.

Var fremdeles støl etter styrkeøkten på tirsdag. Tidligere ambisjoner om å trene både onsdag og torsdag ble pulverisert av behovet for å sove etter jobbnetter. Skuffende. Vil likevel klokke inn på fem økter denne uka, hvis jeg klarer å overholde helgeplanene. Det burde gå greit; jeg jobber ikke i helga.

Boksetime var vondt. Slitsomt. Bra. Blir alltid like overrasket over hvor mye god kondisjonstrening man får ut av de timene der. Jeg hiver etter pusten som om jeg nettopp har løpt en kilometer. (Å løpe en kilometer er mye for sånne slappiser som meg.) Jeg drikker vann som en ørkenplante.

Har sykt lyst på ostepop og sjokolade. Og burger. Skal stå imot. Må stå imot. Jeg vil ikke feile igjen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.