Dagsformen i bilder

Denne gangen blogger jeg på vegne av gårsdagen. I går var jeg nemlig for sosete til å blogge da jeg kom hjem fra jobb og trening, og jeg glemte det rett og slett. Jeg har ennå ikke helt tilpasset meg å jobbe igjen, særlig ikke nå som det å begynne tidlig ikke lenger er en rutine. Med dag- og kveldsvakter om hverandre kan jeg glemme alt som heter døgnrytme, og det sliter selvsagt litt ekstra på alt. Likevel klarte jeg tross alt å dra på trening i går ettermiddag, og det var litt av en bragd for meg.

Det ble høstens første Power-time med den alltid like kyndige Bjørn, og jeg tror jeg kanskje drepte mine stakkars biceps i løpet av økten. Den berømte venstre skulderen verket også tålelig mye under benkpressen, men det er ikke noe vondt nå, dagen etter, så jeg satser på at alt er som det skal være.

Før Power-timen varmet jeg opp med et lite kvarter på romaskinen, men jeg var akkurat så trøtt at jeg ikke klarte å anstrenge meg noe særlig. Der hvor jeg sist gang tok 500 meter på 2,5 minutter, brukte jeg nå nesten 3 minutter på samme distanse, mens jeg satt og glippet med øynene. Jaja. Lav intensitet er bedre enn ingen intensitet, og det var jo bare oppvarmingen. Jeg sløvet ikke under styrketimen, i alle fall. Tvert imot, etter å ha kommet i gang der, sluttet jeg å være trøtt, og etter timen følte jeg meg uforskammet opplagt og våken. Magi!

Her er noen søte dyrebilder til å illustrere dagsformen:

Hvordan jeg føler meg før jobb. 

Hvordan jeg føler meg etter jobb. 

Hvordan jeg føler meg før trening. 

Hvordan jeg føler meg under trening. 

Hvordan jeg føler meg etter trening. 

Og etter trening. 

Og etter trening! 



Kommentarer

  1. Vel. Håper du får overskuddet tilbake.

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder. :-) Syns ugla på slutten så rimelig fornøyd ut! Go Vero!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.