Lørdagstrimmen

Ny lørdag, ny spinning, ny kamp for å komme meg ut av senga tidsnok. Denne gangen klarte jeg å stå opp tidsnok til å spise frokost før jeg skulle dra, og var mektig imponert over det. Deretter gikk turen til Colosseum (knappe 14 timer etter at jeg dro derfra) for en times kondisjonstrening i høygir med verdens gærneste spinninginstruktør. Vi var blitt lovet show i dag, og show fikk vi.

Til tross for strålende sol ute, var salen nærmest full, slik som den pleier. Noen venner og jeg selv har jo blitt dedikerte fans, og vi var alle på plass. Spesielt venninnen min og moren hennes er skikkelig entusiastiske, og Ingrid har gitt meg lov til å sitere henne på at "Jan Tore er den desiderte kuleste instruktøren!" Det var kostymer og konfetti og knallmusikk i et forrykende tempo, og de siste fem minuttene var så vonde, så vonde - men med topp stemning og masse god motivasjon fra Elvis der framme, kom vi i mål, svette og gispende etter luft som fisk på land. Milde malurka, for en innsats! Applausen til slutt talte for seg; en fantastisk treningsøkt.

Sjefen sjøl!

Fanklubben, svett og jævlig. 

Etter en slik utmattende time var det absolutt nødvendig med noe restitusjonstrening. Dermed ruslet Ingrid og jeg bort til Frognerbadet og tilbragte et par timer i bassenget der. Med unntak av ca 700 m svømming, var det stort sett flyting og plasking og slækking, og det var helt perfekt. I tillegg fikk vi gleden av å vitne et utdrikningsslag, hvor den vordende brudgom var iført en oransje-og-svartmønstret badedrakt og rosa badehette, mens han og kompisene synkronsvømte til Ace of Bace. Ubetalelig!

Se der hvor mye gøy man kan gå glipp av hvis man dropper trening. Så sett i gang, kom deg ut og gjør noe. Det er aldri for sent. :)

Kommentarer

  1. Hehe. Fantastisk frisyre på Jan Tore (det må være innmari varmt å kjøre spinning med sånn parykk, jeg er imponert)!

    Go Vero!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.