Bøst eller sinnssykt?

To påfølgende dager med muskeltortur. Det var kanskje ikke kjempesmart, men PT-Alex sa det var greit, så da gjorde jeg det.

Power-time med Bjørn i dag, og allerede på vei til Colosseum hadde jeg vondt; konsekvensene av gårsdagen. Jeg tenkte å kjøre litt lett i dag, men endte opp med å legge på ekstra vekter på markløft; nå oppe i 15 kg. Det er vondere for armene enn det er for ryggen. Det er åpenbart hva jeg trenger å jobbe mest med.

Egentlig hadde jeg håpet å ta Sissels Styrke & Core-time, som en av mine lesere har anbefalt, og som går et par timer senere enn Power. Dessverre hadde jeg en annen avtale som kolliderte med dette, så jeg får heller se om jeg får mulighet neste onsdag i stedet. Inntil da skal jeg bare fortsette å ha vondt. Det er kult, det. Alle tøffe jenter har vondt!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.