DJ Vero

I anledning dagens PT-time hadde jeg laget en spilleliste med treningsmusikk på Spotify. PT-Alex har nemlig, i motsetning til meg, en ordentlig smarttelefon, men manglet mitt naturlige talent for å mekke sammen awesome musikk. Derfor kombinerte vi mitt musikalske geni med hans funksjonelle teknologi, og sammen skapte vi super stemning i kampsportrommet. Mange andre ramlet innom der etter hvert, og ingen klaget på musikken, som egentlig ble spilt ganske høyt. Noen ganger imponerer jeg meg selv.

Noen ganger imponerer jeg også PT-Alex. I dag imponerte jeg da jeg holdt ut med alle de høye løpeintervallene han kastet på meg (tenk at jeg nå klarer å løpe på hastighet 10 i over et minutt uten å bli supersliten - wow!). Jeg imponerte visst også med teknikken i sparkene og slagene mine, og da jeg klarte å holde planken helt til nedtellingen var over - men det var virkelig på hengende håret, altså. Armene mine skalv tydelig de siste 10 sekundene, og det var grusomt vondt, men oi så herlig etterpå.

Ettersom ingen av oss er bortreist i påskeuka, kjører vi like gjerne på med en ny økt da, og jeg gleder meg allerede. Ikke minst gleder jeg meg til å trene mer til den fabelaktige musikken jeg har satt sammen, for den sparker virkelig i gang motivasjonen hos meg. For de som måtte lure på hva "all the fuzz is about," deler jeg lista her. Vel bekomme! ;)

(Klikk på tittelen øverst ved siden av albumbildet for å åpne hele lista i Spotify.)

Kommentarer

  1. (Jeg blir jo til og med imponert, og det er bare av å LESE hva du ahr gjort, å se det med egne øyne må derfor være meget imponerende vil jeg tro ;-))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.