God jul!

Årets siste treningsøkt før jul er gjennomført. Hvis noen hadde sagt for et år siden at jeg en dag skulle finne på å dra på trening på lille julaften, så hadde jeg ledd høyt og ristet litt oppgitt på hodet. Sånn har jeg altså blitt - en av de gærningene som jeg pleide å le av. Jeg antar det egentlig er en bra ting, selv om jeg også føler at jeg har blitt litt "skadet" i hodet.

Samvittigheten har i alle fall minst like mye utbytte av dagens økt som det kroppen har, for nå føler jeg virkelig at jeg skal kunne kose meg i morgen uten å tenke at "dette burde jeg ikke spise." Jeg kjørte på med to gruppetimer i dag; først 40 minutter spinning, og deretter 45 minutter Power (utholdende styrketrening). Nå verker det som bare juling i spesielt armene, og jeg er kjempefornøyd. Bra innsats, gode resultater. Nå kan julen bare komme, og jeg tar pause fra trening for i alle fall et par dager.

Ønsker derfor alle lesere en kjempefin og fredelig jul! Nå er det lov til å skeie ut litt. :)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.