Sommer for alle penga

Omsider har sommeren kommet til hovedstaden, og dette kan jo ikke gå upåaktet hen. Dagens planlagte yogatime ble derfor kansellert til fordel for svømming og vannwrestling på Sognsvann, etter litt lett marinering i solen og effektiv grilling av både pølse og burger (kostholdet trenger fremdeles å tuktes litt, skjønner jeg).

Selv om denne dagen ikke bød på like heftige og intensive vannaktiviteter som forrige helg, ble det likevel en god halvannen times tid i vann, og jeg kjente da jeg satt på t-banen på vei hjem etterpå at jeg var absolutt en anelse sliten. Trening sammen med andre er en vinner ni av ti ganger, særlig når den kan foregå i vann.

Oddsene peker mot at et lignende opplegg kan følge de neste par dagene også, dersom dette været holder seg. Jeg er sikker på at mitt kjære Elixia har forståelse for dette.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening