En glad mandag

"For et lite øyeblikk skjønte jeg ikke hvorfor jeg plutselig er i så godt humør, men så husket jeg at jeg nettopp har vært på spinning med Kjekke-Jonas. Tihi!"

Dette var statusen jeg postet på facebook, og det oppsummerer ganske greit hvordan jeg har det akkurat nå. Jeg er i latterlig godt humør. Det regnet da jeg kom ut fra senteret etter spinningen, men det var helt greit. Jeg vandret i regnet og ventet på bussen i regnet, og fant det forfriskende. Jeg synger og smiler. Jeg ser noe positivt i alt, og gleder meg til så mye. Alt dette bare takket være en skikkelig bra spinningtime. Fantastisk. 

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, og i to måneder har jeg nå ventet på denne mandagen. Det er så sant som det er sagt; jeg har ikke ventet forgjeves. Kjekke-Jonas var like motiverende og inspirerende som jeg husket, og for første gang på mange uker kjente jeg nok en gang svetten renne nedover ansiktet. Æsj. Herlig. 

Også for første gang på mange uker var det fullt i spinningsalen. Herregud så varmt det ble, og som det stinket. Jeg hadde glemt akkurat det. Særlig når det er mannfolk ved siden av meg lukter det spesielt stramt og ekkelt; de heldige jævlene har mye lettere for å svette enn oss damene, og det merkes godt, ja. Det er likevel verdt det. Timene til Kjekke-Jonas er verdt alt. I dag sa jeg til og med nei til å være med på rollespilling på grunn av denne timen, og jeg angrer ikke. At noe sånt noen gang skulle skje, hadde jeg aldri trodd for et halvår siden. Droppe nerding til fordel for trening? Hvem er jeg? 

Fangirl, det er det jeg er. Rett og slett. Men det er ikke bare fordi Kjekke-Jonas er fin å se på, altså. Han kunne sett ut som Cthulhu for alt jeg brydde meg, så lenge han holdt like bra timer som han gjør. 

Jeg gleder meg til neste mandag.

Kommentarer

  1. Veee-ro har crush på Cuuu-thuuu-luuu.. uhm.. eller ikke :-D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening