141

Jeg liker å slenge inn litt vilkårlige tall som titler, slik at dere kan lure litt på hva dette er for noe.

141, for eksempel, ser jo veldig tilfeldig ut. Tilfeldig men samtidig svært konkret. Hva i all verden kan det være?

Ettersom jeg er latterlig dårlig på å holde hemmeligheter (aldri fortell meg noe som ingen andre kan få vite, med mindre det er superviktig!), får dere uansett vite det raskt nok. Sånn omtrent nå, faktisk. 141 er det nye tallet for antall kilo jeg klarer å ta i beinpress. Tidligere var det 133, men i dag prøvde jeg meg på neste nivå, og klarte det! En stor dag!

Tre andre styrkemaskiner fikk besøk av meg i dag, i tillegg til beinpressen. Den første var bicepsapparatet, hvor jeg fremdeles strever med å klare 20 kg (men det går sånn akkurat). Deretter denne som heter så fint "leg curl" på engelsk, som jeg ikke aner hva jeg egentlig skal kalle på norsk, men der står jeg i alle fall fremdeles forholdsvis stødig på 80 kg. Til sist var det skulderpressen, og også har vanket det framgang; jeg dristet meg opp til 25 kg, og klarte det. Hurra!

Før den lille runden med styrke tok jeg en spinningtime hvor jeg fikk fokusert mye på teknikk. I utgangspunktet hadde jeg planlagt Styrke & Core i dag, men hadde glemt at jeg ikke var ferdig på skolen tidsnok til å rekke den timen, og måtte derfor justere opplegget i siste liten. Null problem når det er så mange flotte timer å velge mellom.

Jeg glemte fullstendig at jeg skulle spørre etter Ina da jeg var innom i dag. Jeg får prøve å skjerpe hukommelsen til i morgen i stedet. For jeg har selvfølgelig en fredagsplan for både kondisjonen og styrken min.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50