Snart 50

Nei, jeg snakker ikke om min egen alder. Jeg snakker selvfølgelig om Elixias 25/90-konkurranse, som jeg maste så mye om i april. Jeg skrøt jo voldsomt over at jeg rundet mine 25 treningsdager etter én måned, og at jeg selvfølgelig skulle gå for 50. Vel, nå nærmer det seg. Jeg regner med å motta min andre toalettmappe i løpet av neste uke. Tøft, hæ?

Kveldens aktivitet ble en time yoga. Oi oi, det var lenge siden sist, men til tross for dette syntes jeg timen gikk overraskende greit. Jeg har utvilsomt blitt sterkere i armer og overkropp, for jeg holdt ut enkelte posisjoner mye lengre nå enn jeg gjorde tidligere, og sjeldent følte jeg behov for å kollapse i en skjelvende, døende bylt (bare noen få ganger). Ikke ble jeg kvalm, heller. Duverden. Jeg begynner nesten å innbille meg at den halvannen uken med treningsfri kan ha hatt en positiv effekt.

Over til noe litt på siden, må jeg nevne en veldig morsom treningsside jeg har oppdaget i dag, nemlig Fitocracy. Joda, det finnes hundrevis av sånne "legg inn treningen din og del fremgangen med andre"-sider, men denne her skiller seg ut på den måten at den er utformet som et spill. Man får awards, og man går opp i level etter å ha tjent så og så mange poeng, som beregnes etter treningen man har utført. Min indre gamist klarer jo ikke å motstå noe som helst hvor man kan levle, så her er jeg altså, godt etablert og allerede halvveis til level 4. Bli med og finn meg der! Thaleya er brukernavnet mitt.

Det var alt for i kveld. Ny plan for i morgen. Takk for all støtte og alle oppmuntrende ord!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening