50/90

Dette ble dagen. Jeg fikk mitt 25. klistremerke for annen gang, og mottok derfor min annen toalettmappe - denne gangen valgte jeg den svarte. Damen i skranken var imponert, og fortalte at såvidt hun visste var jeg den første som hadde tatt 50, selv om hun har hørt flere uttale at de skal/skulle gjøre det. En kan vel lett tenke seg at jeg vokste noen centimeter der jeg stod.

Toalettmappe nr 2! 

Dessverre var jeg litt presset for tid i dag (også), og presterte derfor ikke noen imponerende stor eller lang treningsøkt; bare litt kondisjonstrening på tredemølle og elipsemaskin. Jeg hadde tenkt å kjøre noen beinpress på styrkeapparatet, men der satt det et bær som tok seg uendelig god tid, og med ett var det på tide for meg å dra. Dumme bæra.

Jeg skal ta det igjen i morgen. Det blir jo siste gang på en uke, så da skal jeg ikke spare på noe som helst. Gleder meg!

Kommentarer

  1. Hurra! Så flink du er (den flinkeste i følge damen på Elixia!), og jeg er helt enig. :)

    SvarSlett
  2. Mange takk, kjære trofaste fans! ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening