Le Jazz Hot

Ny time igjen i dag, tjohei!

For første gang fikk jeg bryne meg på jazzdans. Kort oppsummert (fordi jeg i skrivende stund er nokså trøtt, sliten og sulten og derfor akter å gjøre dagens innlegg så kort som overhodet mulig) bestod timen av passe høyt tempo, mange kule bevegelser (som hadde vært mer kule hvis jeg ikke hadde vært så plaget av denne muskelbetennelsen min) og mye snurring. Det gikk rundt og rundt, og ettersom jeg elsker å snurre så passet det jo i grunn ganske bra. De fleste andre var selvfølgelig mye flinkere til å snurre enn meg, men det ga jeg fullstendig blaffen i. Jeg var der for å ha det gøy mens jeg svettet, ikke for å forberede meg til å stå på en scene.

Det er sånn omtrent alt jeg klarer å skrive i kveld, etter en litt lang og hektisk dag. Jeg er spesielt stolt over hvordan jeg klarte å skvise inn denne treningstimen mellom jobb og kino, men jeg kjenner at det ikke er noe jeg skal gjøre sånn superofte.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.