TRX del 2

TRX igjen i dag, da. God økt, god innsats. Jeg var så slapp og skjelven i armer og hender etterpå at jeg hadde litt problemer med å knytte skolissene mine da jeg skiftet. Ikke verst.

Min nemesis Planken dukket opp i dag igjen, både vanlig og sideveis. Jeg merket meg med undring at sideveis planke er ørlite grann lettere nå enn for et par måneder siden. Eventuelt er det så lenge siden jeg har gjort den at jeg har undervurdert min egen tidligere evne. Det er bare én måte å finne ut av det på; mer Planke. Jeg lurer på om søndag kan bli en god dag for det. I morgen har jeg andre planer.

Forøvrig lå jeg i dag på UDELT førsteplass på plakaten min over antall treningsøkter, og det er vel sånn ca 40-50 navn på hver plakat. Det var gøy! Nå MÅ jeg jo tilbake hver eneste dag for å holde min posisjon. ;)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening