Siste påsketrening

Jaggu har disse påskedagene passert fort! Tiden går alltid fort når man har fri, selv om man ikke gjør noen verdens ting. Påskeferien min har i stor grad vært preget av å ikke gjøre så mye, men treningen har vært unntaket. Jeg har vært flink og dratt på trening hver eneste dag, og dette kjenner jeg nå.

Venstre skulder skaper seg litt igjen, og det samme gjør venstre kne. Det er ikke utenkelig at jeg har kjørt på litt i overkant med styrketrening over de siste dagene, og det er derfor ikke utenkelig at jeg unner meg en fridag i morgen.

I formiddag var jeg faktisk på nippet til å kansellere timen jeg hadde booket til zumba, men lot det stå til. Jeg tok det imidlertid relativt med ro; sørget for å plassere meg diskret bakerst i salen og hermet noe avslappet etter bevegelsene som  de andre gjorde. Jeg hoppet ikke der hvor andre hoppet, og jeg satte meg ikke så langt ned som de andre satte seg. Armene hang stort sett slapt ned på siden eller gjorde sin egen merkelige greie. Jeg kjente at jeg var sliten allerede før vi begynte, men i motsetning til et par andre damer forlot jeg ikke salen halvveis gjennom timen - og enhver time hvor jeg klarer å holde ut til siste minutt er, som kjent, en seier.

En stor takk går til Elixia og deres ansatte som har holdt åpent alle disse dagene. Jeg er overbevist om at sofaen hadde hatt dype rumpemerker ellers, og jeg hadde garantert gått opp i vekt igjen, i stedet for ned. Et medlemsskap der er kanskje dyrt, men det er verdt hver krone. Jeg erklærer herved Påsken 2012 som en Treningsseier (og takket være feriedagene hvor så mange medlemmer har vært borte, ligger jeg langt foran flesteparten på klistremerkeplakatene - ye!).

Kommentarer

  1. Hjelpes du har jammen vært effektiv i påska! Imponerende :)

    Får du et klistremerke for hver time, eller for hver dag du er på treningssenteret? Du må uansett ha fått et godt forsprang nå ja, lykke til videre :)

    Og forresten syns jeg panneluggen kler deg (jfr t-skjorte-bildet i en tidligere post)!

    SvarSlett
  2. I utgangspunktet får man klistremerke for hver time, eller hver "økt", som de sier, men jeg er hardcore og tar bare for hver dag. Ellers blir det jo ingen utfordring i det hele tatt. :P (Hovmod, ditt navn er Vero.)

    Panneluggen sier takk. ;) Nå har den snart blitt så lang igjen at jeg ikke kan ha den som pannelugg lenger, og det er egentlig helt greit, det og. ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.