Ny treningsskjorte

I dag kom den, den nye t-skjorta jeg bestilte for overraskende kort tid siden. Det var jaggu effektivt. Jeg rev opp emballasjen og kastet den på meg øyeblikkelig, for å sjekke om den passet. Det gjør den. Hurra! Nå gleder jeg meg til å dra tilbake på trening og vise fram denne aller nyeste moten. De veltrente 20-åringene kan bare få sprette rundt i sine tettsittende, utringede spandexer; t-skjorta mi er mye kulere uansett. Jeg tok til og med et bilde:

Enhjørning neste! 

Trening i dag ble veldig basic, forresten. Litt kjedelig. På grunn av påskeferie (hurra!) var arbeidsdagen min ferdig klokken 12 i dag (hurra!), og rundt den tiden var det ingen gruppetimer (ikke fullt så hurra). Jeg ville likevel helst trene før jeg dro hjem, så da ble det en times egentrening, for første gang på lenge. Jeg lå ikke på latsiden, det skal være sagt, men det var langt fra så morsomt som en time spinning, styrke, dans eller yoga sammen med andre. Jeg skjønner veldig godt at jeg ikke har holdt ut med hyppig og langvarig trening tidligere, når jeg tenker på at det stort sett er dette enfoldige opplegget jeg holdt på med da. Det ble først 20 minutter lett intervall på tredemølle, fulgt opp av 40 minutter elipsemaskin. Sånn, ferdig. Jeg har faktisk vært litt støl i dag etter gårsdagens styrketrening, så jeg kjente på meg at én time var nok i dag. Ifølge apparatene har jeg lagt igjen 500 kcal der borte, og det må da vel være ålreit.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.