Au

Lynkjapp og kort oppdatering I dag og, ettersom jeg fremdeles mangler nett (argh).

Hoppet på samme step-time som for to uker siden. Konklusjon: Instruktør Nina har enten redusert intensiteten på de nye trinnene, eller jeg har fått bedre kondisjon. Eventuelt begge deler. Jeg synes i alle fall å huske at jeg var mye mer døende på slutten av timen for to uker siden enn jeg var i dag.

Etter 30 minutter med step fulgte nok en gang 30 minutter med mage og rygg. Det var vondere enn sist, men det tror jeg til en viss grad kan skyldes gårsdagens styrketrening - da trenet jeg strengt tatt muskler som har vært glemt i noen år. Jeg har fortsatt vondt i de områdene, og vil ikke bli forbauset om det er enda verre i morgen. Det får jeg i så fall bare tåle, for jeg akter IKKE å droppe spinning med Jonas.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.