Nye motbakker

Forrige uke ble en "slapp" uke, med ikke mer enn fire treningsdager. Goshe meg! Jeg satser på at denne uka vil bli litt sprekere, for nå har jeg sannelig hoppet opp et kilo på vekta igjen, så noe må åpenbart gjøres.

Mandag er spinningdag, men denne mandagen ble det ikke spinning med den kjekke yndlingsinstruktøren. Akk. På bookingkalenderen stod det nemlig et annet navn på den faste timen (eek!), og jeg kan bare håpe det betyr at han ikke har sluttet, men bare er syk (sånn som resten av Oslo i disse dager) - selv om det selvfølgelig er slemt å håpe på at noen skal være syk. Jeg tar meg selv i å lure på om han kanskje kunne hatt bruk for en privat sykepleier ... og der var nattens drømmer på plass. Fjortis-Vero slår til igjen. Ehem.

Så jeg tok altså en annen time i stedet da, en som gikk litt tidligere og som var litt mildere (55 minutter i stedet for 70). Bra instruktør der også, altså, men det overrasket meg ikke ettersom alle instruktørene strengt tatt er gode.

Forøvrig har jeg en gal, gal plan for lørdag 3. mars, men jeg sier ikke hva det er ennå. Det får bli en overraskelse, HVIS jeg klarer det. Bare tanken på å gjøre det er fullstendig hinsides all sunn fornuft, men det var også 30-dagersprosjektet mitt, så jeg skal prøve uansett. ;)

Kommentarer

  1. Det er helt utrolig at en "slapp" uke karakteriseres med "bare" fire treningsdager altså. Rett og slett helt utrolig, og veldig imponerende!

    I helga skal jeg faktisk være litt aktiv selv også, det blir skitur på fjellet, med pulk (det må da være litt god trening i det?). Selv om det ikke er i nærheten av å matche deg da. :)

    SvarSlett
  2. Skitur med pulk høres herlig ut, da. Det er kanskje ikke like heseblesende som en time med spinning eller styrkeøvelser, men det er nok betraktelig friskere. ;)

    SvarSlett
  3. Det er nok det evige dilemma fremover når tidsklemma gjør seg gjeldende: artig fysisk rekreasjon, som skitur eller klatring hvor man koser seg, men ikke akkurat bygger kondisjon, eller effektiv trening som jogging eller spinning, som til en viss grad vil gå på bekostning av "kosetreningen".

    Lykke til på lørdag da! :)

    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.