God treningshelg!

Som noen kanskje la merke til, var jeg ikke på trening i går. Jeg hadde planlagt trening, booket time til street dance og alt, men så var det denne vonde skulderen min, da. Jeg har nemlig omsider fulgt legens inderlige bønn om å finne meg en fysioterapeut, og det gjorde jeg i går. Ikke hadde jeg trodd at jeg skulle få komme inn på dagen, men da noen avlyste sin time i siste liten og jeg bor to minutters gange unna klinikken, fikk jeg tilbud om å komme med det samme. Det kræsjet med treningen min, men det var nok en lur prioritering.

I dag var jeg derimot tilbake på det fine treningssenteret igjen. Denne gangen ble det spinning med instruktør Bjørn, som også leder styrketreningen jeg pleier å booke på onsdager. Intervall stod i fokus gjennom denne timen, og selv om jeg ikke akkurat slappet av der jeg satt, var jeg også litt måteholden ettersom halsen er sår, bihulene verker og jeg er litt småkvalm. Etter timen slappet jeg litt av i badstuen, og føler meg litt bedre nå enn jeg gjorde tidligere i dag. Vi får se hvor lenge det varer.

Med mindre formen forverrer seg i løpet av natten, blir det trening i morgen også, i alle fall. Men det blir rolig trening. Jeg er ikke helt idiot, heller (ingen kommentar, takk).

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening