Gjett hva?

Jeg har vært på trening i dag igjen. En god start på februar måned, vil jeg si. Jeg prøver å ikke henge meg opp i at jeg nå har trenet 32 dager på rad, selv om jeg synes det er litt morsomt å holde telling. Denne tellingen vil imidlertid opphøre førstkommende lørdag, når jeg sannsynligvis ikke får tid. Målet om å trene minst 5-6 dager i uka vil jeg likevel klare å nå, og da er jeg mer enn fornøyd.

Jeg dro tilbake til styrketrening med instruktør Bjørn igjen i dag. Det er litt pussig; jeg synes nesten vektene er litt tyngre nå enn de var for en uke siden, selv om jeg ikke har økt noe som helst. Kan det skyldes at jeg har blitt mer bevisst teknikk og dermed utfører øvelsene mer riktig? På f.eks. kneløftene hang jeg meg i dag opp i at jeg skal legge vekta på hælene i stedet for hele fotbladet, og la straks merke til at øvelsen ble tyngre av dette. Dette må jo egentlig være den eneste forklaringen, for det er vel strengt tatt ikke mulig å bli SVAKERE av å trene styrke? I alle fall ikke når man passer på å ikke overbelaste og gir musklene god restitusjonstid mellom hver økt. I så fall vil jeg bli skuffet.

Jeg har treningsplaner for morgendagen også. Det er helt uvirkelig at jeg sitter her hjemme i stua mi og gleder meg til den timen allerede. Hvem er jeg, og hva har jeg gjort med Vero??

Kommentarer

  1. Du blir flinkere! :-D het sikkert. Og sterkere! Og sprekere! Flink flink flink :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.