Tredje uke, folkens!

Jeg befinner meg i tredje og - wait for it - nest siste uke. Du store! Jeg er altså OVER halvveis i prosessen. Opp med handa alle som trodde at jeg i det hele tatt skulle komme SÅ langt? (Jeg holder min egen klokelig nede ...)

Etter gårsdagens slapptrim kjørte jeg på litt ekstra i dag, med først en halvtimes "stretch" (tøying og lett styrke av ymse muskelgrupper) og deretter en time med zumba. Ye!

Kneet mitt er tilnærmet normalt igjen, men jeg sliter i stedet med en annen plage som gjør all form for bevegelse noe mer utfordrende; nemlig muskelbetennelsen i skulderen. Den der fordømte skulderen, altså. Jeg har jo en haug med tabletter som både døyver smerten og roer betennelsen, men jeg er veldig dårlig til å huske å ta dem - bortsett fra til tider og i situasjoner hvor jeg ikke har mulighet. Det er sannelig ikke så lett å være dum. Jeg må rett og slett bare skjerpe meg og bli flinkere til å knaske disse tablettene. I morgen blir det jo mer trening, men jeg vet ikke hva det blir ennå.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.