Spinning-uke

Jeg døper herved denne uka for spinning-uka, ettersom det (helt tilfeldig) har blitt spinning som dominerer mine treningsaktiviteter, både planlagte og overståtte. Det var spinning i går, det ble spinning igjen i dag, og jeg planlegger spinning en senere dag i uka fordi det rett og slett passer best med den lille biten av et sosialt liv som våger å snike seg inn. (Jeg prøver fremdeles å forstå hvordan DET skjedde.)

Som kompensasjon for gårsdagens hardcore Challenge-time, tok jeg med god samvittighet den noe lettere Easy-timen i dag; den på 40 minutter som ikke har en instruktør som jeg er overbevist om at har vært mange år i militæret. Ikke for det; jeg svettet faktisk litt i dag også, men jeg var ikke småkvalm etterpå, noe som kanskje ikke trenger å være en dårlig ting, sånn egentlig.

40 minutter blir jo likevel litt kort, så etterpå brukte jeg 20 minutter på et par kondisjonsapparater på egenhånd, slik at jeg skulle klokke inn på en time. Bra jobba, meg!

Dette var altså den 24. dagen med trening, og om bare én stakkars liten uke er det over. Ikke treningen, selvfølgelig, men min 30 Days Challenge. Nei, treningen skal jeg fortsette med. Jeg vet ikke helt om det har blitt en skikkelig inngrodd rutine hos meg ennå, men det føles definitivt mye mer normalt og dagligdags enn det gjorde for noen uker siden, og det er jo kult.

Apropos noe litt annet, så innbiller jeg meg at klærne sitter litt løsere, at fasongen har blitt litt strammere, og at hakeflappen har krympet litt. Det er ikke sikkert at det stemmer, men jeg liker å tro det, så da fortsetter jeg å gjøre det. ;)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.