I gang med 30DC

Dag 2 av min 30 Days Challenge er fullført. Jeg føler meg fullstendig pumpa, og er virkelig nysgjerrig på hvor lenge jeg kan klare å fortsette med dette før jeg enten feiger ut og gir meg eller går i bakken av utmattelse.

Dagens økt ble tilbragt på Elixia, hvor jeg holdt meg til kondisjonsapparatene i en time totalt. Jeg var allerede støl etter gårsdagen da jeg kom dit, og jeg kan ikke akkurat si at jeg er mindre støl nå. Det blir vel spennende å se om jeg klarer å stå opp fra sengen i morgen tidlig; jeg advarte en kollega på jobb om at dersom jeg ikke dukker opp i morgen er det fordi jeg har dødd etter treningen. Det var kanskje en aldri så liten kjerne av bekymring i den spøken.

Men neida, jeg føler meg ikke så ødelagt som jeg liker å syte over. Jeg har vondt overalt, men det er på en god måte. Det er en type vondt som tar med seg en god samvittighet, og en aldri så liten stolthet. Jeg har trent to dager på rad, og i morgen blir min tredje. Flinke meg!

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.