Dag 4: Galskapen fortsetter

Dagens gruppetime ble noe som heter budoko; en kombinasjon av yoga og kampsport. Hva kan jeg oppsummere med, annet enn "au"? Det var kanskje litt mer yoga enn kampsport etter min smak (jeg savnet slag og spark), men det er jo fordi jeg er en svekling som konsekvent må gi opp hver gang instruktøren begynner å gjøre noe kult. Likevel var det øvelser selv jeg fikk til, og jeg var ikke den eneste som strevde, så jeg er ikke misfornøyd. Jeg var flink til å le av meg selv og føle meg som Kung Fu Panda.

Dette må nok definitivt regnes som styrketrening, og spesielt fikk håndledd, armer og skuldre gjennomgå. Det er bra, for det trenger de. Jeg er likevel usikker på om jeg også skal dra på lørdagens time, eller om jeg skal vente til jeg kanskje er i LITT bedre form. Vi får se.

En time med trening ble det i alle fall, og god trening var det. Fjerde dag er fullført, 26 gjenstår. Jeg er rimelig sikker på at jeg skal klare å trene i morgen også; da har jeg nemlig meldt meg på en annen gruppetime. Følg med og se!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening