Dag 19

Se her, ja. Straks ferdig med 2/3 av Prosjekt Galskap. Etter morgendagen er det bare ti dager igjen før jeg kan begynne å roe litt ned. Det skal bli litt godt, kjenner jeg. Men inntil videre kjører jeg på videre.

Jeg valgte å dra tilbake til Street Dance i dag, samme som jeg gjorde forrige torsdag. Jeg er usikker på om det skyldes at treneren var litt snillere med oss denne gangen, eller om det faktisk kan være at jeg har fått litt bedre form i løpet av den siste uken, men åkke som syntes jeg denne økten var mindre krevende enn den forrige. Jeg trengte færre drikkepauser, jeg la mer energi i bevegelsene, og jeg hadde ikke lyst til å kollapse på gulvet da timen (som forøvrig er på 70 minutter) omsider var over. Det er selvfølgelig kulest å tenke at dette er fordi jeg er i bedre form, så da sier vi det sånn. ;)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.