20%

Det er så langt jeg har kommet gjennom min 30DC nå. 6 dager fullført, 24 igjen, altså 80%. Utrolig.

Det ble spinning igjen i dag, også kjent som Xcycling. I motsetning til Easy Xcycling, som var over etter 40 minutter, gikk denne timen i nettopp det - en time. Det var faktisk en betraktelig forskjell. Treneren fikk presset oss stakkars heseblesende tullinger betraktelig hardere på de ekstra 20 minuttene, og jeg lot meg presse. Ikke siden en gruppetrening jeg deltok på i Bristol for nesten to år siden, har jeg vært så fristet til å kaste inn håndkleet og gi meg, men jeg bet tenna sammen og holdt ut. Det var jeg veldig glad for og stolt over etterpå.

Jeg er fremdeles litt støl, og i dag kjenner jeg det spesielt godt i magemusklene, av en eller annen grunn. Det er jo kult, sikkert. Jeg er også uendelig sliten, og gleder meg til å sove lenge i morgen.

Kommentarer

  1. For en innsats! Jeg er stinn av imponasje! Spinning er min favoritt når det gjelder kondisjon, det er korte nok bolker til at jeg klarer å tenke "bare denne sangen, så kan jeg gi meg" gjennom hele økta. Du bruker ganske mye magemuskler på å holde overkroppen over styret uten å lene seg på armene noe særlig (kan hjelpe å heve styret litt hvis det blir plagsomt).

    Spent på fortsettelsen!
    Jeg føler at jeg må komme med en muligens upassende og klisjeaktig avslutning lånt fra engelsk:
    You go girl!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Aha, så det er derfor magen min har au. Kjekt å vite. :)

    Takker for enestående support; det hjelper masse. Klem!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.