Jeg glemte fredag!

Et raskt blikk på listen over nyere oppdageringer avslørte at jeg helt hadde glemt/ikke fått tid til å oppdatere om fredag. Det må jeg jo gjøre, ellers ser det ut som om jeg ikke har trent i det hele tatt den dagen, og det gjorde jeg. Jeg var faktisk så forutseende og bestemt at jeg like gjerne dro til jobb iført treningstøy (vi sykehusfolk skifter jo til arbeidsklær uansett), slik at jeg bare kunne dra rett på trening etterpå uten å ødsle bort verdifulle minutter på å skifte, og slippe å drasse på en sekk med klær. Jeg er så smart, altså!

Så det ble en standard økt på fredag også; litt over en time med først kondisjon og deretter styrke. Det er fremdeles armene mine som får gjennomgå mest, men så er det også de som trenger det mest. Armmusklene mine kunne like gjerne vært laget av fiskeboller, så slappe er de. Med så puslete muskler i en så tung kropp er det ikke rart jeg ikke klarer armhevninger - men det skal det bli en forandring på, etter hvert. En dag. Kanskje om et års tid eller så. Det blir tøft, det.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.