Flytting

Telles flytting som trening? Jeg velger å tro det. Det innebar i alle fall mange turer opp og ned en tilsynelatende uendelig mengde trapper, samt en del bæring av (for meg) sånn passe tunge esker og sekker.

Så om enn lørdag ikke var noen direkte treningsøkt, hadde jeg likevel så vondt i bena da jeg la meg den kvelden at jeg faktisk ikke fikk sove på mange timer. Ikke før jeg (langt utpå natta) fikk ideen om å legge et par sofaputer under knærne for å få hevet beina litt, begynte det å gjøre såpass mindre vondt at jeg klarte å slumre litt. Når man er så sliten at man ikke får sove, DA er man sliten da.

Til gjengjeld har jeg ikke hatt noen flere treningsøkter siden. Jeg velger å ta til meg det Nina har foreslått om at jeg kanskje er overtrent, og erklærer herved nåværende uke for Restitusjonsuka. Ikke bare fordi jeg er sliten, men også fordi mye av fritiden nå heller går til å få mitt nye hjem i orden. Og man skal nok se at jeg skal klare å bli sliten av det, også. ;)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening