7.1.

Uke 7, økt 1. Men hva med uke 6? tenker kanskje den engasjerte og oppmerksomme leser. Dette kan forklares på en enkel og skamfull måte: i uke 6 trente jeg ikke. I det hele tatt. Årets absolutt lateste uke så langt. Jeg må skjerpe meg.

Trening:
30 minutter ellipsemaskin
15 minutter intervall på tredemølle
15 minutter sykling
25 minutter styrketrening

Tanker:
Som straff for at jeg var så ubrukelig hele forrige uke, skulle jeg i dag ikke bare være fornøyd med å trene i en time, men gikk inn for å kjøre på til jeg ikke orket mer. Det holdt i 1 time og 25 minutter. Ikke guddommelig imponerende, jeg vet, men det var da litt? Kanskje? Jeg var i alle fall litt fornøyd med at jeg holdt ut lenger i raskere hastighet på tredemølla nå enn tidligere. At jeg i det hele tatt klarer å holde meg i bevegelse i så mye som ett minutt på hastighet 10, er nesten litt overveldende. En ekstra takk rettes til min medstudent i praksis, som motiverte meg til å ikke bare dra rett hjem og legge meg etter dagens tumling rundt på sykehuset.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.