5.3.

Uke 5, økt 3.

Trening:
45 minutter kondisjonstrim på ellipsemaskin og tredemølle. Ny topphastighet: 10. Antall kverka kalorier: 520.

10 minutter styrketrening for bryst-og skuldermuskler. Økt vektmengde fra 15 til 20 kg.


Tanker:
Det holdt litt hardt, med påfallende mangel på motivasjon. Klarte likevel å komme meg avgårde, og var veldig fornøyd med meg selv etterpå. Jeg synes i grunn at trening tre dager i uken ikke er så dårlig. Særlig med tanke på at jeg mer eller mindre har klart å vedlikeholde denne rutinen i fem uker nå. Likevel burde jeg nok begrense snopinntaket mitt videre; det har vært litt vel mye tendens til å tenke at "nå har jeg vært flink og trent, så jeg kan unne meg noe ekstra." Det blir jo litt vinning som går opp i spinning, lizm.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.