5.2.

Uke 5, økt 2. Dagens program: Kick-off.

Til tross for dalende motivasjon, kom jeg meg avgårde igjen i dag. På programmet (som nå muligens ligger an til å bli det faste fredagsprogrammet) stod kick-off, som jeg møtte opp til for første gang for en uke siden. Jeg tror ikke det var nevneverdig mindre slitsomt denne gangen, men jeg unngikk i alle fall å nesten besvime etterpå. Det velger jeg å ta som et godt tegn.

For de uinnvidde kan jeg kort nevne at en time med kick-off består av ca 45 minutter kondisjonstrening (aerobic-ish) med kampsportinspirerte slag og spark (sidesparkene er det verste; man må jo til og med ha balanse!) ispedd noen runder med armhevinger (for de som får til sånt). Deretter ca 10 minutter styrketrening (mage og rygg, for det meste) før det avsluttes med 5 minutters uttøyning.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.