Uke 49 med søndagsyoga

Det er søndag igjen, og det betyr yin yoga. Mitt anker i uka, min klippe i helgene, mitt mentale avbrekk og pusterom mens jeg gir kroppen litt kjærkommen og nødvendig uttøying.

Jeg vet jeg gjentar meg selv, men jeg kan faktisk ikke si ofte nok hvor deilig disse timene er, både for kropp og sjel. Jeg nærmest flyter ut av senteret etterpå. Helt skjønt, og igjen en fin avslutning på treningsuka - og uka forøvrig.

Nok en uke med fire treningsøkter er i boks, og det har jeg altså klart å holde meg til i over to måneder. Jeg er innmari fornøyd.

Neste uke har jeg ny legetime for å sjekke blodverdiene mine, og jeg er småbekymret for at glukosen min skal ha gått opp igjen. For til tross for noen måneder med stabile treningsvaner har ikke kostholdet vært det beste, og det er tross alt kostholdet som betyr mest. Neste uke blir dermed en realitetssjekk for meg, et pekepinn om hvor kraftig jeg må ta meg sammen til nyåret. Jeg forbereder meg mentalt på det verste, men håper selvsagt på det beste.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.