Uke 48 med PT og litt tyngre vekter

Ny PT-time i dag, og på knebøy og markløft kom jeg meg endelig tilbake opp til 50-tallet. Det var helt grusomt å løfte, men gudbedre så digg å faktisk få det til. Jeg klarer å løfte 50 kg igjen, hurra! Det ble jubel og glede.

I tillegg ble det også i dag jobbet litt med skuldre, og med støttemuskler på utsiden av lår. Deretter gikk vi videre til å løpe på skillmill (pulsen tippet over 160, noe den nesten aldri gjør hos meg, så det var rimelig grusomt), kaste rundt på en tung medisinball, og flytte rundt på en manual mens jeg stod i "planke" (det ble nok mer en boks enn en planke).

Det ble en god innsats i dag, med gode resultater, og jeg kunne dra hjem til fredagskos med god samvittighet nok en gang. Hurra!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.