Uke 48 kommer sent i gang

Diverse faktorer har ført til at jeg ikke fikk kommet meg på trening før i dag. På mandag var det siste hyggekveld hjemme med samboeren før han reiser til Danmark for resten av uka, så da viet jeg hele ettermiddagen og kvelden til hjemmekos. Tirsdag skulle jeg egentlig på spinning kl 19:30, etter at han hadde dratt til flyplassen og jeg hadde fått en pakke som skulle leveres mellom 17-19, men pakkeleveringen ble forsinket og jeg måtte derfor sitte hjemme og vente utover kvelden i stedet for å trene. Jeg var sånn passe irritert da. Så kom onsdag, som jeg hadde gruet meg til fordi jeg da skulle til tannlegen for å bore et stort hull i en jeksel, og etterpå trekke visdomstannen som lå rett ved siden av. Det gikk heldigvis helt fint, og jeg fikk godt med bedøvelse slik at det ikke gjorde vondt, men med et gapende, blødende hull i munnen var jeg frarådet å trene den dagen.

Men så kom omsider torsdagen, og da måtte det jo bli yoga igjen. Jeg følte meg litt småslapp etter så mange inaktive dager, så da passet det bra med en kortere time (45 minutter) med enkle stillinger, slik de har i Yoga for Athletes.

I morgen blir det imidlertid fullt kjør igjen, med ny PT-time. Jeg både gruer og gleder meg.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.