Uke 3 spinner videre (haha!)

Onsdag dukket jaggu opp denne uka også, og siden jeg var rimelig fornøyd med spinningtimen forrige onsdag, valgte jeg å dra tilbake til den i dag.

Timen var som spinningtimer pleier å være: Intens, svettende, varm, litt vond, og gøy. Full pakke. Det skader jo selvsagt ikke når man har en kjekk instruktør å gløtte litt på av og til, og som smiler oppmuntrende til deg. Jeg tror kanskje jeg har funnet en erstatning for Kjekke-Jonas (selv om han aldri egentlig kan erstattes helt).

På slutten av timen, under uttøyingen, spør denne instruktøren alltid (i alle fall 2/2 ganger): "Hvem er fornøyd med innsatsen sin i dag? Hånden i været." Og jeg slengte hånden i været uten å nøle et sekund. Jeg hadde holdt meg aktiv og presset meg selv i en time. Jeg hadde ikke gitt opp. Selvsagt var jeg fornøyd. Det var en god følelse.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening